naukowców, którzy otrzymali porcję profesjonalnej wiedzy z obszaru komunikacji naukowej, chętniej opowiada o swojej pracy ludziom spoza ich dyscypliny – dowodzą wyniki badania „Science Communication Training Imparts Confidence and Influences Public Engagement Activity”.
Otwarta
komunikacja
buduje relacje,
a dzięki nim
naukowcy:
Otwarta
komunikacja
buduje relacje,
a dzięki nim
naukowcy:
wsparcia PR dla sektora nauki, które w knowledge up uznajemy za najważniejsze:
wsparcia PR dla sektora nauki, które w knowledge up uznajemy za najważniejsze:
jasne określenie celów organizacji lub projektu
ułożenie strategii i dobranie narzędzi
realizacja zadań, raportowanie i ewaluacja
Co zrobić, aby komunikacja nie była „przypadkowym szumem”? Zatrzymaj się i zastanów, po co w ogóle prowadzisz swoje prace. Dzięki temu jasno określisz cele instytutu, projektu czy całej organizacji. A to pierwszy krok do opracowania strategii PR, która będzie wspierać:
Gdy znasz swój cel, jesteś w stanie zacząć planować drogę do jego osiągnięcia. W tym, jesteśmy w stanie wesprzeć Cię w knowledge up.
jasne określenie celów organizacji lub projektu
ułożenie strategii i dobranie narzędzi
realizacja zadań, raportowanie i ewaluacja
Co zrobić, aby komunikacja nie była „przypadkowym szumem”? Zatrzymaj się i zastanów, po co w ogóle prowadzisz swoje prace. Dzięki temu jasno określisz cele instytutu, projektu czy całej organizacji. A to pierwszy krok do opracowania strategii PR, która będzie wspierać:
Gdy ustawisz cel w centrum swojej uwagi, jesteś w stanie skuteczniej zaplanować drogę do jego osiągnięcia. W tym, jesteśmy w stanie wesprzeć Cię w knowledge up.
Jak wspieramy istniejące zespoły komunikacji w projektach:
Od czego zacząć, gdy nie masz dedykowanego zespołu:
Jak wspieramy istniejące zespoły komunikacji w projektach:
Od czego zacząć, gdy nie masz dedykowanego zespołu:
Współpraca z jednostkami sektora nauki pokazuje nam, że zmagają się z problemami tożsamymi do tych w świecie biznesu. Jednak biznes, którego podstawowym celem jest generowanie zysku, miał znacznie większą motywację, by te bolączki eliminować.
Tworzymy zespół ekspertów public relations, którzy przez lata wspierali organizacje biznesowe. Szukaliśmy najlepszych dróg, aby wspierać realizację ich celów. Dzisiaj wykorzystujemy nasze doświadczenie, aby adaptować te rozwiązania do potrzeb świata nauki i wspierać jego rozwój.
Współpraca z jednostkami sektora nauki pokazuje nam, że zmagają się z problemami tożsamymi do tych w świecie biznesu. Jednak biznes, którego podstawowym celem jest generowanie zysku, miał znacznie większą motywację, by te bolączki eliminować.
Tworzymy zespół ekspertów public relations, którzy przez lata wspierali organizacje biznesowe. Szukaliśmy najlepszych dróg, aby wspierać realizację ich celów. Dzisiaj wykorzystujemy nasze doświadczenie, aby adaptować te rozwiązania do potrzeb świata nauki i wspierać jego rozwój.
Wypełnij formularz, zadzwoń do nas pod numer +48 509 486 527 lub napisz na adres kontakt@knowledgeup.pl.
Będzie nam łatwiej zacząć rozmowę, gdy krótko opiszesz:
Zostaw swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje związane z komunikacją wiedzy: